Brukte og nye kontormøbler

Om oss

 

Scandinavian Office Group er en moderne og bærekraftig aktør innen gjenbruk, avhending og innredning av kontormøbler. Vi hjelper bedrifter med å skape smarte, funksjonelle og miljøvennlige arbeidsplasser – enten du skal oppgradere, flytte eller avvikle dine kontorlokaler.

 

Vi tilbyr tjenester som:

  • Kjøp og salg av kontormøbler og bygginnredning

  • Tømming og avhending av kontorinventar

  • Miljøvennlig håndtering av avfall og ikke-gjenbrukbare produkter

  • Skreddersydde løsninger for gjenbruk og redesign

 

Vårt mål er å forlenge levetiden til kvalitetsmøbler og redusere unødvendig avfall – til fordel for både økonomien og miljøet. Med fokus på kvalitet, effektivitet og bærekraft, er Scandinavian Office Group en naturlig samarbeidspartner for fremtidsrettede virksomheter.

 

Butikk og lager:

Galbyveien 18, 1542 Vestby

Åpningstider:

Mandag-fredag: 09:00 - 16:00